דיני תאגידים

תאגיד הוא בעצם, כשמו כן הוא, התאגדות של אדם אחד או יותר כדי לפעול למען מטרות משותפות. על פי החוק הישראלי, הנקרא חוק החברות, חובה על כל חברה להירשם אצל רשם החברות, אשר חובה להגיש דו"ח כראוי לרשם החברות. כמו כן קיימים דיני תאגידים המיוחדים לחברות שיש לדעת אותם, וכן קיימים עורכי דין העוסקים בתחום זה. עורך דין אלו  יש תפקיד חשוב בנושא של דיני חברות, כגון אחראי על הגשת דין וחשבון לרשם החברות, ולתשלום של האגרה, וכן אחראי על רכישת חברה וטיפול בתהליכי פירוק של חברה, וכמובן אחראי על ליווי משפטי כולל של כל התהליכים בכפוף לדיני החברות הידועים וייצוג משפטי.

מה הם דיני תאגידים?

דיני התאגידים הינו תחום, הנמנה על ידי המשפט האזרחי, ומטרתם להסדיר את אופן הפעילות בין התאגידים לבין נושאי המשרה, ובנוסף למנוע ניגוד עניינים בין האנשים האחראים על החברה, וכמובן להסדיר את התנהלותן ופירוקן של חברות. על פי החוק קיימים מספר סוגי תאגידים, שהם שונים ביניהם, אך בכל זאת יש להם מאפיינים דומים, כגון שכל התאגידים הללו כוללים, שאסור לחלק כספי שוחד לחברים.

במה עוסקים דיני תאגידים?

תפקיד דיני החברות הוא להתעסק בהסדרה משפטית של פעילות החברות. מדינת ישראל רוצה לתת לחברות אפשרות להסדיר את פעילותם, המוסדר על פי חוק "חוק החברות", שחוק זה עוסק בכל ההיבטים הקורים לחברה מההתחלה עד הסוף.

מי עוסק בדיני תאגידים?

האדם העוסק בדיני תאגידים הוא בעצם עורך דין. עורך דין זה תפקידו מתאים למגוון רחב של פעילויות עסקיות של חברות כמו: חוזים, פעילויות מתאימות, ועסקים. ניתן לומר שעורך דין כזה יוצר קשר לא רק בין החברה עצמה ללקוחות, אלא גם בין הרשויות לבין החברה.

בין כל עורכי הדין הקיימים, המקצוע של דיני תאגידים נחשב לאחד המקצועות הנחשבים והמובילים, ורבים מבין עורכי הדין הטובים התחילו בדיני תאגידים.

מה הם תחומי העיסוק של עורך דין שעוסק בדיני חברות?

תחומי העיסוק של עורך דין לדיני חברות כוללים היבטים של הקמת חברה או פירוק חברה ניתן לומר כי הסדרה משפטית לגבי  בעלי משרה בחברות. ליווי וייעוץ לגבי מבנה חברות, ליווי משפטי בהקשר של ציות לחוק החברות. ליווי של החברות בנושא של פעילות בניירות ערך, ניהול משפטי של תהליכי רכישת חברות וכמובן במקרה הצורך ייצוג משפטי.

בחברת ותד עריכת דין עוסקים בכל הנושאים האלו החברה שסימנה לה למטרה לטיפול בכל הנושאים האלו על הצד הטוב ביותר.

ותד עורכי דין

החברה הרשומה ברשם החברות 513944124  זוהי חברת של עורכי דין,  הרשומה ברשם החברות החל משנת 2007. החברה עוסקת בין השאר בנושאי עורך דין תאגידי שהוא חשוב ומוערך, אשר רבים אינם יודעים את המורכבות שלו.

ולכן אצלנו בותד עורך דין ישנם עורכי דין מהשורה הראשונה, אשר מתמחים בייצוג חברות ותאגידים בכל הנושאים, הכוללים בתחום המשפט הזה. אצלנו תקבלו שירות מעולה עם צוות מקצועי שילווה אתכם, החל מהייצוג המשפטי ועד להסבר כולל  וליווי של עורך בכל תחום דיני התאגידים, אז בואו וקבלו מידע על השירותים שלנו.

דילוג לתוכן